piątek, 18 maja 2012

[7] "StreetFashion" - czyli moda dla kreatywnych.

Witajcie!
Troszkę chce mi się spać, ale myślę, że filiżanka dobrej kawy z ekspresu da mi motywującego kopa.
Nadmiar szkolnych obowiązków zdecydowanie mnie przerósł. Na szczęście mam jeszcze bloga, który jakoś mnie odpręża. Trochę szkoda, że na razie brak odzewu z Waszej strony w postaci komentarzy (dziękuję Judycie za wspaniały list e-mailowy), myślę jednak, że jeśli będę choć trochę wytrwała doczekam się stałych bywalców ;)
Myślę, że na świecie jest wielu ludzi, którzy interesują się modą i innymi "kobiecymi" sprawami - ponadto przecież to dotyczy każdej z nas ;)
 Zawsze zastanawiałam się jak to jest. Jak poszczególni ludzie odbierają modę. Co lubią w niej najbardziej.
Jako, że jestem osobą, która nienawidzi być ograniczana lubię modę właśnie za brak granic możliwości. Można tworzyć bez końca najróżniejsze zestawy ubrań. Myślę, że moda to forma sztuki, ponieważ  możemy się przez nią wyrazić. 
Najbardziej charakterystycznym  i  pasującym do powyższego opisu stylem (choć nie wiem czy można to tak nazwać) jest moda uliczna znana na całym świecie jako "StreetFashion". 
Nie trzeba długo szukać, ani chodzić po drogich wystawach mody, tylko wyjść na ulice większego miasta i postać tam przez chwilkę, a na pewno dojrzymy wiele ciekawych, a przede wszystkim różniących się oryginalnym strojem od siebie osób.
Kraków, Wrocław, Paryż, Londyn, Nowy Jork - to tylko jedne z wielu miast, w których można doszukać się ludzi "ubranych po swojemu" - niektóre z klasą, inne zaś zaskakujące dziwnością stroje to element wyrazu, czasem też buntu pochodzącego z wcześniejszych lat.
Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia zw. z omawianym tematem, które udało mi się znaleźć (ów zdjęcia znalazłam na publicznej przeglądarce obrazów, służą one do celów edukacyjnych, więc nie naruszyłam zasad praw autorskich).





















Od glanów przez trampki do szpilek czy sandałów! Jednych zachwyca, innych szokuje - a jak to jest z Wami? Co o tym sądzicie? Kto spośród wyżej wybranych podoba Wam się najbardziej? ;>

Na lilu@onet.com.pl możecie przesyłać własne pomysły. Pamiętajcie! Wszystkie chwyty dozwolone ;>


0 komentarze:

Prześlij komentarz