niedziela, 13 maja 2012

[5] Lilu Odpowiada: Jowicie




Moja Kochana Lilu

   Cieszę się, że są jeszcze blogi dla ludzi, a nie głupich rankingów. Choć blogosfera nie jest czymś wiekowym, bardzo zmieniła się od chwili jej narodzin. Dzisiejszy blogowy świat opiera się na gonitwie szczurów, a nie emocjach i pasji. Każdy dąży do powiększenia swoich statystyk i to ich gubi. Cieszę się, że jesteś i Ty Lilu, że mogę tu teraz do Ciebie napisać - nie do trzynastolatki, która udziela porad na podstawie niszowych czasopism dla nastolatek, ale do kobiety, która zna się na tym co robi. Dziękuję;* Będę tutaj wpadać codziennie i z miłą chęcią czytać i oglądać to co dla nas-czytelników przygotowałaś.

Jowita



Droga Jowitko

   Bardzo Ci dziękuję, że napisałaś dość długi komentarz na temat mnie i mojego bloga w mailu, a nie w komentarzu (bo zwykle tam opinia ogranicza się do dwóch banalnych słów: "fajny blog"). Nie spodziewałam się, że pierwsza osoba napisze do mnie tak wcześnie - szczerze mówiąc zastanawiałam się czy wgl ktokolwiek będzie chciał do mnie pisać. Dziękuję Ci za te ciepłe słowa. Co do blogosfery, zupełnie się z Tobą zgadzam. Mam czasem nawet wrażenie, że ludzie z góry przy zakładaniu bloga myślą o tematyce, która najlepiej się "sprzeda". Mam nadzieję, że Cię nie zawiodę i dalej z chęcią będziesz odwiedzać AdviceSphere. Ta tematyka, o której piszę jest moją pasją i wszystko to co tutaj publikuję tworzę z sercem - myślę, że takich autorów nie zostało wielu, dlatego jeszcze mocniej cieszę się, że to dostrzegasz i doceniasz.

Pozdrawiam. Twoja Lilu.


0 komentarze:

Prześlij komentarz